Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon xpro sport värma
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nitrogendykare" data-source="post: 1140554" data-attributes="member: 120579"><p>Har värmt själv vid några tillfällen. Garanterar inte att jag har rätt (kommer säkert att bli sågad) har kört innersko och ytterskal i varmluftsugn 95 gr, dom står i ugnen 10 min.</p><p>Obs värm inte sulan.</p><p>Jag satte möbeltassar på mina problem punkter. </p><p>Ställde mig ute på altanen i kylan i 30 min(tills pjäxorna kallnat.)</p><p>Jag hade haft pjäxorna på lästning och behövde någon millimeter och detta funkade perfekt.</p><p>Som sagt garanterar inte att det blir perfekt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nitrogendykare, post: 1140554, member: 120579"] Har värmt själv vid några tillfällen. Garanterar inte att jag har rätt (kommer säkert att bli sågad) har kört innersko och ytterskal i varmluftsugn 95 gr, dom står i ugnen 10 min. Obs värm inte sulan. Jag satte möbeltassar på mina problem punkter. Ställde mig ute på altanen i kylan i 30 min(tills pjäxorna kallnat.) Jag hade haft pjäxorna på lästning och behövde någon millimeter och detta funkade perfekt. Som sagt garanterar inte att det blir perfekt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomon xpro sport värma
Tillbaka
Topp