Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon xscream 8???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Makten" data-source="post: 37828" data-attributes="member: 28357"><p>Hyrde ett par sådana för några år sedan. Tror jag i alla fall. De såg ut som 10-pilotskidan fast med annan struktur på glasfiberväven. De var om jag minns rätt lite mjukare än 10-modellen. Skulle nog rekommendera att du väljer ett annat märke. Salomons skidor är oftast såpass mjuka att alla kan åka på de "värsta" modellerna. Det är fina "glidarskidor" men priserna matchar inte riktigt marknaden. Begagnat kan det kanske vara något om du inte är speciellt vass på att åka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Makten, post: 37828, member: 28357"] Hyrde ett par sådana för några år sedan. Tror jag i alla fall. De såg ut som 10-pilotskidan fast med annan struktur på glasfiberväven. De var om jag minns rätt lite mjukare än 10-modellen. Skulle nog rekommendera att du väljer ett annat märke. Salomons skidor är oftast såpass mjuka att alla kan åka på de "värsta" modellerna. Det är fina "glidarskidor" men priserna matchar inte riktigt marknaden. Begagnat kan det kanske vara något om du inte är speciellt vass på att åka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Salomon xscream 8???
Tillbaka
Topp