Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon XW Tornado vs. Fischer RX Cool Heat
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vajt" data-source="post: 405431" data-attributes="member: 81232"><p>Jag är ute efter en allroundskida och efter en del letande har jag kommit fram till ovannämnda skidor i rubriken. Nu undrar jag vilken av dessa jag bör välja?! </p><p></p><p>Jag är 18 år, har åkt skidor 1-3 veckor i 13 år. Är 185 cm lång och väger 65-70 kg.</p><p>Jag ser mig själv som en ganska duktig åkare (avancerad).</p><p>Jag är ute efter ett par skidor som fungerar bra i pisten men de ska även bete sig bra när man kommer utanför.</p><p></p><p>Någon som har erfarenhet av de ovannämnda skidorna? Ge gärna synpunkter, åsikter.</p><p></p><p>Tack på förhand.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vajt, post: 405431, member: 81232"] Jag är ute efter en allroundskida och efter en del letande har jag kommit fram till ovannämnda skidor i rubriken. Nu undrar jag vilken av dessa jag bör välja?! Jag är 18 år, har åkt skidor 1-3 veckor i 13 år. Är 185 cm lång och väger 65-70 kg. Jag ser mig själv som en ganska duktig åkare (avancerad). Jag är ute efter ett par skidor som fungerar bra i pisten men de ska även bete sig bra när man kommer utanför. Någon som har erfarenhet av de ovannämnda skidorna? Ge gärna synpunkter, åsikter. Tack på förhand. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Salomon XW Tornado vs. Fischer RX Cool Heat
Tillbaka
Topp