Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Salomon!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="motion" data-source="post: 57142" data-attributes="member: 13551"><p>Varför tycker ni att burton är överskattat???</p><p></p><p>Jag har kört på burton och aldrig haft någe problem med brädorna...</p><p></p><p>Däremot så har jag haft dåliga erfarenheter av burtons bindningar så därför kör jag inte med dem längre..</p><p></p><p>Men det verkar som inga bindningar håller för mig, jag pajade mina drake podium bindningar förra säsongen..men jag ska ge dem en chans denna säsong också sen får jag se ..</p><p></p><p>Har för övrigt köpt en Sims Absolute denna säsong, som ska testas snart. Hoppas mkt på denna bräda..</p><p></p><p>mvh/daniel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="motion, post: 57142, member: 13551"] Varför tycker ni att burton är överskattat??? Jag har kört på burton och aldrig haft någe problem med brädorna... Däremot så har jag haft dåliga erfarenheter av burtons bindningar så därför kör jag inte med dem längre.. Men det verkar som inga bindningar håller för mig, jag pajade mina drake podium bindningar förra säsongen..men jag ska ge dem en chans denna säsong också sen får jag se .. Har för övrigt köpt en Sims Absolute denna säsong, som ska testas snart. Hoppas mkt på denna bräda.. mvh/daniel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Salomon!!!
Tillbaka
Topp