Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Salomon!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rojben" data-source="post: 57149" data-attributes="member: 36334"><p>japp!!!</p><p>Tack för ERA åsikter...</p><p>idag fick jag äntligen hem min Salomon ERA...</p><p>Den väger verkligen inte ett skit och är riktigt clean!</p><p>Ska bli jävlit kul och pröva...om 2 veckor bär det av till </p><p>Val disere, hoppas den håller hella säsonge bara!</p><p></p><p>det ända som saknas nu är bindningar, som jag hade </p><p>tänkt köpa där nere. Har funderat på drake MATRIX och </p><p>Burton p1 md...några tankar, tips och råd när det gäller </p><p>bindningar!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rojben, post: 57149, member: 36334"] japp!!! Tack för ERA åsikter... idag fick jag äntligen hem min Salomon ERA... Den väger verkligen inte ett skit och är riktigt clean! Ska bli jävlit kul och pröva...om 2 veckor bär det av till Val disere, hoppas den håller hella säsonge bara! det ända som saknas nu är bindningar, som jag hade tänkt köpa där nere. Har funderat på drake MATRIX och Burton p1 md...några tankar, tips och råd när det gäller bindningar!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Salomon!!!
Tillbaka
Topp