Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomons nya bindning S/LAB SHIFT MNC 13
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 1100662" data-attributes="member: 54815"><p>Det är snö kvar, men inte så mycket. Jag var ute för första dagen sedan NM idag, och det var ungefär som glaciäråkning i augusti-september. Men ganska kul iaf!</p><p></p><p> [USER=83225]@Pillard[/USER]</p><p> [USER=80520]@Vattendroppe[/USER] De certifierade Dynafit-sulorna gjordes av Vibram eller Dynafit själva, medan dagens sulor görs av Pomoca. Så nåt har ändrats, helt klart. Sen är måtten på klackar osv troligen exakt samma som tidigare, men jag har inte mätt. Men Dynafit vill verkligen att man ska åka med bara Dynafit. Från topp till tå. Skimo- och träningsturandet är verkligen det dom vill satsa på, och dom verkar inte vara så intresserade av friåkning. Detta trots Hoji i teamet, och trots Beast (som ändå var en innovation) och trots Beast-skidan, som är en sjukt bra friåkningsskida. Lite skumt är det. </p><p></p><p> [USER=84544]@Alfakrull[/USER] Det finns nån grej i katalogen till nästa år, men har inte hört något om den eller hur det funkar eller om nån provat den.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 1100662, member: 54815"] Det är snö kvar, men inte så mycket. Jag var ute för första dagen sedan NM idag, och det var ungefär som glaciäråkning i augusti-september. Men ganska kul iaf! [USER=83225]@Pillard[/USER] [USER=80520]@Vattendroppe[/USER] De certifierade Dynafit-sulorna gjordes av Vibram eller Dynafit själva, medan dagens sulor görs av Pomoca. Så nåt har ändrats, helt klart. Sen är måtten på klackar osv troligen exakt samma som tidigare, men jag har inte mätt. Men Dynafit vill verkligen att man ska åka med bara Dynafit. Från topp till tå. Skimo- och träningsturandet är verkligen det dom vill satsa på, och dom verkar inte vara så intresserade av friåkning. Detta trots Hoji i teamet, och trots Beast (som ändå var en innovation) och trots Beast-skidan, som är en sjukt bra friåkningsskida. Lite skumt är det. [USER=84544]@Alfakrull[/USER] Det finns nån grej i katalogen till nästa år, men har inte hört något om den eller hur det funkar eller om nån provat den. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Salomons nya bindning S/LAB SHIFT MNC 13
Tillbaka
Topp