Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Samåk till Schweiz 15-18 December
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nidelius" data-source="post: 581330" data-attributes="member: 98698"><p>Hallå tjena!</p><p>Jag ska ner och dra en säsong i Gstaad-regionen Schweiz, jag kommer åka ner med min bil och har plats över för en säsongare till eller två normala passagerare dvs som inte har extra väska och liknande. Jag åker från norra Skåne ca 15-18 December. Kunde vara nice med lite delade bensinkostnader samt sällskap på resan! Om du är intresserad svara i trådenm, skicka ett mail här på FR eller kontakta på tel 0730459949</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nidelius, post: 581330, member: 98698"] Hallå tjena! Jag ska ner och dra en säsong i Gstaad-regionen Schweiz, jag kommer åka ner med min bil och har plats över för en säsongare till eller två normala passagerare dvs som inte har extra väska och liknande. Jag åker från norra Skåne ca 15-18 December. Kunde vara nice med lite delade bensinkostnader samt sällskap på resan! Om du är intresserad svara i trådenm, skicka ett mail här på FR eller kontakta på tel 0730459949 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Samåk till Schweiz 15-18 December
Tillbaka
Topp