Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sambos till boende i Kicking Horse, säsong 13/14
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alfred-Westh" data-source="post: 1024161" data-attributes="member: 97828"><p>Okey! Efter många dyra telefon samtal, har jag hittat ett jävligt Najs boende i downtown Golden. får plats 6pers där, så behöver ytterliggare 5st härliga personer att bo med för säsongen. </p><p></p><p>Offpist freak, fotograf, down to earth, taggad på att gå på tur i rogers pass och körkort är meriterande. </p><p></p><p>Skriv gärna en kort summering av hur du/ni är som person och vad era intressen är, i ett meddelande till mig. Antingen här på freeride eller på min mail; alfred.westh@hotmail.se</p><p></p><p></p><p>Själv är jag en kille på 20år, som förra året gjorde säsong i Val d'isere. Men där tyckte jag det blev för mycket fokus på festandet, så denna säsong vill jag satsa på att köra stenhårt och utveklas till 110% som freerider. Och självklart ha allt det där andra roliga som kommer med att göra en säsong. Om jag inte åker skidor, är jag förmodligen ofta i Goldens klätterhall</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alfred-Westh, post: 1024161, member: 97828"] Okey! Efter många dyra telefon samtal, har jag hittat ett jävligt Najs boende i downtown Golden. får plats 6pers där, så behöver ytterliggare 5st härliga personer att bo med för säsongen. Offpist freak, fotograf, down to earth, taggad på att gå på tur i rogers pass och körkort är meriterande. Skriv gärna en kort summering av hur du/ni är som person och vad era intressen är, i ett meddelande till mig. Antingen här på freeride eller på min mail; alfred.westh@hotmail.se Själv är jag en kille på 20år, som förra året gjorde säsong i Val d'isere. Men där tyckte jag det blev för mycket fokus på festandet, så denna säsong vill jag satsa på att köra stenhårt och utveklas till 110% som freerider. Och självklart ha allt det där andra roliga som kommer med att göra en säsong. Om jag inte åker skidor, är jag förmodligen ofta i Goldens klätterhall [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sambos till boende i Kicking Horse, säsong 13/14
Tillbaka
Topp