Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Samma skal?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="crazyKRUSE" data-source="post: 271189" data-attributes="member: 31617"><p>Hyrde telemark en dag och är nu hooked... skidor och bindningar är införskaffade och nu är det bara pjäxor kvar... Scarpa för mina fötter. Nu till problemet jag hoppas kunna få hjälp med:</p><p>I byn jag för närvarande befinner mig så finns det bara en butik som säljer Scarpa och de har inte årets modell vilket jag vill ha. Testade dock fjolårets i 28 och den satt som en smäck. Vågar jag beställa årets över internet eller har de ändrats från föregående år. Är i största allmänhet skeptisk till att köpa just pjäxor någon annan stans än i butik... och har Scarpa ett skal i varje halv storlek för varje innersko eller har de bara hela storlekar så att en "halv" storlek blir lösare?</p><p></p><p>vänligen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="crazyKRUSE, post: 271189, member: 31617"] Hyrde telemark en dag och är nu hooked... skidor och bindningar är införskaffade och nu är det bara pjäxor kvar... Scarpa för mina fötter. Nu till problemet jag hoppas kunna få hjälp med: I byn jag för närvarande befinner mig så finns det bara en butik som säljer Scarpa och de har inte årets modell vilket jag vill ha. Testade dock fjolårets i 28 och den satt som en smäck. Vågar jag beställa årets över internet eller har de ändrats från föregående år. Är i största allmänhet skeptisk till att köpa just pjäxor någon annan stans än i butik... och har Scarpa ett skal i varje halv storlek för varje innersko eller har de bara hela storlekar så att en "halv" storlek blir lösare? vänligen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Samma skal?
Tillbaka
Topp