Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sämsta boendet i St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bjanne" data-source="post: 535284" data-attributes="member: 56758"><p>jag kan väl hålla med om att man får hålla sig i rörelse, och vet man inte vart man ska åka kan det visst bli spårat snabbt. men jag får hävda att om man bara håller hyfsat tempo och betar av åken i rätt ordning så går det utmärkt att åka puder flera dagar i rad efter dump. Sedan är det inte mycket offpist i övriga alperna som är just liftburen så det här med att det lättillgängliga tar slut för fort snabbare än övriga välbesökta ställen, (le 3 valles, avoriaz, cham osv) stämmer inte enligt mig. min uppfostran när det gäller offpist är i alla fall att man får anstränga sig lite grann för att få dom där riktigt bra åken. </p><p></p><p>i övrigt så håller jag med, skogsåkningen är magnefik, dock är det dåligt att det är så mycket av den som är strikt förbjuden. är man nu som jag inte rädd för att gå uppför en bit så finns det mycket att åka på, både långa och korta åk.</p><p></p><p>såg förresten er film från anton eric, såg sjukt mysigt ut... snyggt filmat framför allt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bjanne, post: 535284, member: 56758"] jag kan väl hålla med om att man får hålla sig i rörelse, och vet man inte vart man ska åka kan det visst bli spårat snabbt. men jag får hävda att om man bara håller hyfsat tempo och betar av åken i rätt ordning så går det utmärkt att åka puder flera dagar i rad efter dump. Sedan är det inte mycket offpist i övriga alperna som är just liftburen så det här med att det lättillgängliga tar slut för fort snabbare än övriga välbesökta ställen, (le 3 valles, avoriaz, cham osv) stämmer inte enligt mig. min uppfostran när det gäller offpist är i alla fall att man får anstränga sig lite grann för att få dom där riktigt bra åken. i övrigt så håller jag med, skogsåkningen är magnefik, dock är det dåligt att det är så mycket av den som är strikt förbjuden. är man nu som jag inte rädd för att gå uppför en bit så finns det mycket att åka på, både långa och korta åk. såg förresten er film från anton eric, såg sjukt mysigt ut... snyggt filmat framför allt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sämsta boendet i St Anton
Tillbaka
Topp