Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sämsta boendet i St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dejvy" data-source="post: 536349" data-attributes="member: 69299"><p>Vadå, festa måndag, onsdag sen fredag el. lördag när man säsongar i St Anton är ju relativt vanligt. Sen skippar man de gånger det är dump. Vem har sagt att man köper 5 shots á 5.60 i baren? Brukade ett tag som max ta med 5 euro ut, dock höjdes den siffran i slutet av säsongen, festar du tre gånger veckan då så blir det inte så kostsamt. Går väl spara pengar både när det gäller mat och fest?</p><p></p><p>Måste vissa va så jävla skitnödiga och säga att det inte går att kombinera åkning och fest? Försöker du va lite coolare, lite mer "Freeride", eller vad är problemet? Slappna av lite för fan. Ha roligt är det viktigaste för mig!</p><p></p><p></p><p>Det jag menade var att Henrik inte behövde göra det då de hade gångavstånd till allt från sitt boende, det hade inte vi.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dejvy, post: 536349, member: 69299"] Vadå, festa måndag, onsdag sen fredag el. lördag när man säsongar i St Anton är ju relativt vanligt. Sen skippar man de gånger det är dump. Vem har sagt att man köper 5 shots á 5.60 i baren? Brukade ett tag som max ta med 5 euro ut, dock höjdes den siffran i slutet av säsongen, festar du tre gånger veckan då så blir det inte så kostsamt. Går väl spara pengar både när det gäller mat och fest? Måste vissa va så jävla skitnödiga och säga att det inte går att kombinera åkning och fest? Försöker du va lite coolare, lite mer "Freeride", eller vad är problemet? Slappna av lite för fan. Ha roligt är det viktigaste för mig! Det jag menade var att Henrik inte behövde göra det då de hade gångavstånd till allt från sitt boende, det hade inte vi. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sämsta boendet i St Anton
Tillbaka
Topp