Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sämsta skiten.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ayreon" data-source="post: 9503" data-attributes="member: 15062"><p>Och när plus var ute och granskade så visade sig att ingen mindre än självaste "freeride.nu" är den sanne Rehlinen.</p><p>Visst är jag ung, men kapaciteten att kritisera har jag och du verkar blanda ihop romme med bjurs. För om det är någonstans du finner sirapssnö så är det i romme och ingen annanstans. Det var ju därför jag började själva diskutionen. Föresten så är de där svarta backarna till vänster i romme bara en backe och en fruktansvärt risig en. Jag blir nästan ledsen när du säger att den är bra. Det är som en sekt som förökar sig radikalt. Precis som de främsta och voltec.</p><p>Och så ville jag bara säga att det är inte jag som klagar på Chx.</p><p>Jag har inte ens vart i alperna.</p><p>Men peace ändå.</p><p>Goddag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ayreon, post: 9503, member: 15062"] Och när plus var ute och granskade så visade sig att ingen mindre än självaste "freeride.nu" är den sanne Rehlinen. Visst är jag ung, men kapaciteten att kritisera har jag och du verkar blanda ihop romme med bjurs. För om det är någonstans du finner sirapssnö så är det i romme och ingen annanstans. Det var ju därför jag började själva diskutionen. Föresten så är de där svarta backarna till vänster i romme bara en backe och en fruktansvärt risig en. Jag blir nästan ledsen när du säger att den är bra. Det är som en sekt som förökar sig radikalt. Precis som de främsta och voltec. Och så ville jag bara säga att det är inte jag som klagar på Chx. Jag har inte ens vart i alperna. Men peace ändå. Goddag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sämsta skiten.
Tillbaka
Topp