Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sämsta skiten.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ayreon" data-source="post: 9515" data-attributes="member: 15062"><p>Exakt kom inte och skryt med att hoppen i romme designas varenda vinter. Har du aldrig flygit nån gång eller. De där hoppen är bland de värsta skithoppen som finns. Ingen känsla alls, stenhårt packad snö och massor utav is på landningen.</p><p>Jag kan dock i och för sig medge att det kanske inte alltid är minusgrader i romme. Men ofta är det de.</p><p>Och skärpning. Det är ju inte jag som jämför romme med alperna.</p><p>Det är det jag har försökt få fram hela tiden. Det är de som recenserade romme som skidort som gör det. Blamea inte mig för det. Och så var det meningen att de värsta skidorterna skulle raddas här inte de bra. Men visst jag kan ändra överskriften till "bästa orten" om det vill sig. Kanske lite missvisande bara.</p><p>Jag menar, alla är ju så sura (förutom MM, JCM, rad ragn och dixon) fortsätt med kritik men var inte så tråkiga. (jag menar ni andra, dvs inte mm och ni.) </p><p></p><p>Forsätt bara.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ayreon, post: 9515, member: 15062"] Exakt kom inte och skryt med att hoppen i romme designas varenda vinter. Har du aldrig flygit nån gång eller. De där hoppen är bland de värsta skithoppen som finns. Ingen känsla alls, stenhårt packad snö och massor utav is på landningen. Jag kan dock i och för sig medge att det kanske inte alltid är minusgrader i romme. Men ofta är det de. Och skärpning. Det är ju inte jag som jämför romme med alperna. Det är det jag har försökt få fram hela tiden. Det är de som recenserade romme som skidort som gör det. Blamea inte mig för det. Och så var det meningen att de värsta skidorterna skulle raddas här inte de bra. Men visst jag kan ändra överskriften till "bästa orten" om det vill sig. Kanske lite missvisande bara. Jag menar, alla är ju så sura (förutom MM, JCM, rad ragn och dixon) fortsätt med kritik men var inte så tråkiga. (jag menar ni andra, dvs inte mm och ni.) Forsätt bara. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sämsta skiten.
Tillbaka
Topp