Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Sånfjället
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Almen1" data-source="post: 1036609" data-attributes="member: 46316"><p>Hej,</p><p></p><p>Till Storpotaten; Jajamen, -vi utgick i från Nysätern då det inte var plogat till Nyvallen.</p><p>Det finns en fin ränna vid Nyvallen vilken jag tror kan ge fin åkning då den rimligen bör fyllas av drivsnö.</p><p></p><p>Till Daave;</p><p>Stugan står kvar, men det står uttryckligen att man inte får sova i stugan om det inte är nödläge.</p><p>På väg upp till Sododalen träffade vi två samer vilka berättade att stugdörren hade hittats öppen, -och att stugan var ordentligt snöfylld. De hade sopat och fixat, men när vi kom var det en hel del snö kvar. Dörren hade slagit sig, och det var inte enkelt att få den reglad.</p><p></p><p>Jag tror att det är bra att ha sitt eget kryp in, men att man kan använda stugan för matlagning/kortare raster, -eller om tältet sonika skulle skadas. </p><p></p><p>Det vore roligt att komma tillbaka en annan tid då kanske föret är bättre.</p><p></p><p>Hälsningar Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Almen1, post: 1036609, member: 46316"] Hej, Till Storpotaten; Jajamen, -vi utgick i från Nysätern då det inte var plogat till Nyvallen. Det finns en fin ränna vid Nyvallen vilken jag tror kan ge fin åkning då den rimligen bör fyllas av drivsnö. Till Daave; Stugan står kvar, men det står uttryckligen att man inte får sova i stugan om det inte är nödläge. På väg upp till Sododalen träffade vi två samer vilka berättade att stugdörren hade hittats öppen, -och att stugan var ordentligt snöfylld. De hade sopat och fixat, men när vi kom var det en hel del snö kvar. Dörren hade slagit sig, och det var inte enkelt att få den reglad. Jag tror att det är bra att ha sitt eget kryp in, men att man kan använda stugan för matlagning/kortare raster, -eller om tältet sonika skulle skadas. Det vore roligt att komma tillbaka en annan tid då kanske föret är bättre. Hälsningar Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Sånfjället
Tillbaka
Topp