Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säng?!Chamonix, Val d´isere, serre chev. O val t.!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Michaela86" data-source="post: 219193" data-attributes="member: 68024"><p>Tänkte dra en vintersäsong i alperna och lurar på om de finns några roliga människor som hyrt stuga och som har en plats till att fylla? </p><p>Kommer läsa bartenderutbildning i gbg nu 20/11-4/1 så är direkt efter denna som ja tänkte ta mig ner! </p><p></p><p>Gjorde en säsong på Rhodos i sommar och tänkte att en säsong i alperna borde fan bli minst lika kul, spelar ingen som helst roll om de e me killar lr tjejer!!!</p><p></p><p>Tacksam för så mycket svar som möjligt och snarast!!<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p>Kram eller!! // Michaela (e 20 bast!!)</p><p></p><p>kan flytande franska om de e meriterande!!;-p</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Michaela86, post: 219193, member: 68024"] Tänkte dra en vintersäsong i alperna och lurar på om de finns några roliga människor som hyrt stuga och som har en plats till att fylla? Kommer läsa bartenderutbildning i gbg nu 20/11-4/1 så är direkt efter denna som ja tänkte ta mig ner! Gjorde en säsong på Rhodos i sommar och tänkte att en säsong i alperna borde fan bli minst lika kul, spelar ingen som helst roll om de e me killar lr tjejer!!! Tacksam för så mycket svar som möjligt och snarast!!:) Kram eller!! // Michaela (e 20 bast!!) kan flytande franska om de e meriterande!!;-p [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säng?!Chamonix, Val d´isere, serre chev. O val t.!
Tillbaka
Topp