Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sängplats i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bagge_87" data-source="post: 980046" data-attributes="member: 39265"><p>Hej </p><p>Har en lägenhet ovanfør POC på huvudgatan eller jag måste igentligen släppa den idag men det går nog att løsa....</p><p></p><p>1 min till bussen (alla bussar kør førbi här) </p><p>3 min till midi </p><p></p><p>normalt skulle man nog vatt 3 i den men jag får bra pris så vi kommer bara bo 2</p><p></p><p>bilder finns, den ser lite trøtt ut på bilderna =) men det mesta e redan tagit! </p><p></p><p>Jag behøver en seriøs person gärna 20+ som kan betala in allt så fort som møjligt.</p><p></p><p>hyran ligger på 625€ + el som kommer vara ca 70 € månaden </p><p></p><p>Jag är 25 år, detta blir med 4.e säsong i cham jag åker ner før att åka skidor, turar mkt och klättra...</p><p></p><p>om du vill ha mer info hør av dig </p><p></p><p>snakkes</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bagge_87, post: 980046, member: 39265"] Hej Har en lägenhet ovanfør POC på huvudgatan eller jag måste igentligen släppa den idag men det går nog att løsa.... 1 min till bussen (alla bussar kør førbi här) 3 min till midi normalt skulle man nog vatt 3 i den men jag får bra pris så vi kommer bara bo 2 bilder finns, den ser lite trøtt ut på bilderna =) men det mesta e redan tagit! Jag behøver en seriøs person gärna 20+ som kan betala in allt så fort som møjligt. hyran ligger på 625€ + el som kommer vara ca 70 € månaden Jag är 25 år, detta blir med 4.e säsong i cham jag åker ner før att åka skidor, turar mkt och klättra... om du vill ha mer info hør av dig snakkes [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sängplats i Chamonix
Tillbaka
Topp