Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sängplats i Val d'Isère?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Helenas" data-source="post: 840325" data-attributes="member: 118750"><p>Hej Anna och Christian!</p><p></p><p>Jag har tyvärr inget boende att erbjuda er men tänkte säga att jag också söker boende någonstans i franska alperna, bland annat i Valdi men även Val T och Chamonix. Jag åker i slutet av Januari och stannar till slutet av säsongen. Även jag älskar såklart skidåkning, är 22 år och är otroligt taggad för en säsong med massa skidåkning och roliga kvällar. Jag söker nu boende för fullt och det är ju toppen att veta att det finns fler som vill dela lägenhet. Jag hör av mig om något dyker upp i Valdi, ni får jättegärna göra detsamma om ni behöver personer att dela boende med!</p><p></p><p>Ha det jättebra, hoppas vi hörs.</p><p></p><p>/Helena</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Helenas, post: 840325, member: 118750"] Hej Anna och Christian! Jag har tyvärr inget boende att erbjuda er men tänkte säga att jag också söker boende någonstans i franska alperna, bland annat i Valdi men även Val T och Chamonix. Jag åker i slutet av Januari och stannar till slutet av säsongen. Även jag älskar såklart skidåkning, är 22 år och är otroligt taggad för en säsong med massa skidåkning och roliga kvällar. Jag söker nu boende för fullt och det är ju toppen att veta att det finns fler som vill dela lägenhet. Jag hör av mig om något dyker upp i Valdi, ni får jättegärna göra detsamma om ni behöver personer att dela boende med! Ha det jättebra, hoppas vi hörs. /Helena [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sängplats i Val d'Isère?
Tillbaka
Topp