Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sängplats whistler november-december
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jordi" data-source="post: 464220" data-attributes="member: 47616"><p>tyvärr. de enda tipsen som finns är pique och question, det är antingen där eller "mouth to mouth" som du hittar boende. jag kan tyvärr inte hjälpa dig med de kontakter jag har...</p><p></p><p>det enda jag kan säga är att om du inte har hittat boende snart så börja leta efter andra orter... åk inte hit utan boende. förra året fick en del vända hemåt igen just tack vare detta och denna säsongen spås vara ännu värre än förra. läste till och med nånstans att har man inte boende fixat i början av oktober så är det dags att söka sig nån annanstans.</p><p></p><p>lycka till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jordi, post: 464220, member: 47616"] tyvärr. de enda tipsen som finns är pique och question, det är antingen där eller "mouth to mouth" som du hittar boende. jag kan tyvärr inte hjälpa dig med de kontakter jag har... det enda jag kan säga är att om du inte har hittat boende snart så börja leta efter andra orter... åk inte hit utan boende. förra året fick en del vända hemåt igen just tack vare detta och denna säsongen spås vara ännu värre än förra. läste till och med nånstans att har man inte boende fixat i början av oktober så är det dags att söka sig nån annanstans. lycka till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sängplats whistler november-december
Tillbaka
Topp