Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sänkt skidskatt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="quin" data-source="post: 194290" data-attributes="member: 47586"><p>Jag tycker Sebastian borde se över politiken lite bättre innan du slänger dig med gamla uttryck myntade ur gammal klassisk vänsterpropaganda. Om du ser över alliansens manifest och tänker på vilka konsekvenser det får för folk och inte minst kommande generationer så fattar du nog också att det är då otroligt mycket bättre med en borglig regering för alla, rika och fattiga! Personligen vill jag inte tvingas ner i ett bidragsberoende som tycks vara de enda konkreta framlyfta förslagen från denna valrörelsens Socialdemokrater! Att inte kunna klara sig på sin lön utan vara tvungen att söka: bostadsbidrag, aktivitetsbidrag, studiebidrag, studielån, a-kassa etc. för att leva drägligt är inte en bra levnadssituation. Låt mig vara "fri" att kunna stå på egna ben och jobba bredvid studierna istället för att mjölka lika mycket pengar av staten är något som vore självklart!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="quin, post: 194290, member: 47586"] Jag tycker Sebastian borde se över politiken lite bättre innan du slänger dig med gamla uttryck myntade ur gammal klassisk vänsterpropaganda. Om du ser över alliansens manifest och tänker på vilka konsekvenser det får för folk och inte minst kommande generationer så fattar du nog också att det är då otroligt mycket bättre med en borglig regering för alla, rika och fattiga! Personligen vill jag inte tvingas ner i ett bidragsberoende som tycks vara de enda konkreta framlyfta förslagen från denna valrörelsens Socialdemokrater! Att inte kunna klara sig på sin lön utan vara tvungen att söka: bostadsbidrag, aktivitetsbidrag, studiebidrag, studielån, a-kassa etc. för att leva drägligt är inte en bra levnadssituation. Låt mig vara "fri" att kunna stå på egna ben och jobba bredvid studierna istället för att mjölka lika mycket pengar av staten är något som vore självklart! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sänkt skidskatt
Tillbaka
Topp