Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sänkt skidskatt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sebastian_p" data-source="post: 194295" data-attributes="member: 41641"><p>mhmm så du tycker det är bra att vi kanske kommer behöva betala för sjukvård.. för att vi ska behöva betala för att gå i bra skolor..</p><p>de här med att moderaterna kallar sig för nya arbetarpartiet e rent jävla bullshit om dom inte menar att nya arbetarklassen är de rika pojkarna som har skrivbordsjobb och tjänar multum.</p><p>Sen angående de här med att dom vill sänka sktterna låter ju skit bra du åste bara tänka på vilka det unnar.. Det unnar i stort sett bara de som har bra jobb som måste betala mer skatt än de andra nu vilket de kommer att ta bort.. så jag vet inte tycker du att det låter bra?</p><p></p><p>inte jag</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sebastian_p, post: 194295, member: 41641"] mhmm så du tycker det är bra att vi kanske kommer behöva betala för sjukvård.. för att vi ska behöva betala för att gå i bra skolor.. de här med att moderaterna kallar sig för nya arbetarpartiet e rent jävla bullshit om dom inte menar att nya arbetarklassen är de rika pojkarna som har skrivbordsjobb och tjänar multum. Sen angående de här med att dom vill sänka sktterna låter ju skit bra du åste bara tänka på vilka det unnar.. Det unnar i stort sett bara de som har bra jobb som måste betala mer skatt än de andra nu vilket de kommer att ta bort.. så jag vet inte tycker du att det låter bra? inte jag [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sänkt skidskatt
Tillbaka
Topp