Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Sapient?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iller" data-source="post: 145096" data-attributes="member: 29149"><p>Beklagar om du/ni tycker att det blivit onyanserat. Jag har försökt vara ganska tydlig med att framföra att allt inte passar alla. Hursomhelst är min huvudpoäng att jag tycker att man ska prova längre brädor innan man avskriver dem. Om man sedan har provat långa brädor och inte tyckt om dem så ska man givetvis inte välja en sådan.Personligen är jag inte värst intresserad av att en viss person ska ha en viss brädlängd men om man ber om råd så är det väl kanske just för att få reda på vad andra tycker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iller, post: 145096, member: 29149"] Beklagar om du/ni tycker att det blivit onyanserat. Jag har försökt vara ganska tydlig med att framföra att allt inte passar alla. Hursomhelst är min huvudpoäng att jag tycker att man ska prova längre brädor innan man avskriver dem. Om man sedan har provat långa brädor och inte tyckt om dem så ska man givetvis inte välja en sådan.Personligen är jag inte värst intresserad av att en viss person ska ha en viss brädlängd men om man ber om råd så är det väl kanske just för att få reda på vad andra tycker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Sapient?
Tillbaka
Topp