Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong 07/08!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jesper-am-Arlberg" data-source="post: 305777" data-attributes="member: 34633"><p>Rydellens samanfattning av whistler skulle lika gärna kunna vara om Lake tahoe (var där förra säsongen) För mycket folk, platt o korta åk är min samanfattning därifrån. Snöar mycket men det smälter lika snabbt. Finns en del ställen att åka ospårat en hel dag (alpine medows min favorit) men de stora ställena spåras på några timmar.</p><p></p><p>Usa är grymt om man vill åka park, för puder är vilken liten alport som hälst ett bättre alternativ. enligt mig iaf /Jesper</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jesper-am-Arlberg, post: 305777, member: 34633"] Rydellens samanfattning av whistler skulle lika gärna kunna vara om Lake tahoe (var där förra säsongen) För mycket folk, platt o korta åk är min samanfattning därifrån. Snöar mycket men det smälter lika snabbt. Finns en del ställen att åka ospårat en hel dag (alpine medows min favorit) men de stora ställena spåras på några timmar. Usa är grymt om man vill åka park, för puder är vilken liten alport som hälst ett bättre alternativ. enligt mig iaf /Jesper [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong 07/08!
Tillbaka
Topp