Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong 08/09, någon som vill med?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Natha" data-source="post: 476620" data-attributes="member: 88363"><p>Jag är helt klart på om ni hittar något boende, eventuellt har jag en till som är på, om det behövs fler, och vad det gäller transport så har jag ingen möjlighet att åka förrän i slutet av december, början av januari men jag har också bil... vet inte om den funkar att åka till alperna med men om man tar det lite lugnt så. Jag har också tänkt söka lite restaurang jobb därnere men det är alltid skönt att ha något fixat innan. Sen om det är i st. Anton, Bad Gastein eller annanstans spelar mindre roll.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Natha, post: 476620, member: 88363"] Jag är helt klart på om ni hittar något boende, eventuellt har jag en till som är på, om det behövs fler, och vad det gäller transport så har jag ingen möjlighet att åka förrän i slutet av december, början av januari men jag har också bil... vet inte om den funkar att åka till alperna med men om man tar det lite lugnt så. Jag har också tänkt söka lite restaurang jobb därnere men det är alltid skönt att ha något fixat innan. Sen om det är i st. Anton, Bad Gastein eller annanstans spelar mindre roll. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong 08/09, någon som vill med?
Tillbaka
Topp