Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Säsong 08/09!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 440248" data-attributes="member: 33485"><p>Hur mycket pengar du ska ta med dig beror ju på hur mycket du tänkt åka/jobba...</p><p></p><p>Om du vill jobba på anläggningen är det nog lika lätt/svårt att få jobba i både hemskedal och åre, båda ägs ju av skistar.</p><p></p><p>Hemse hade jag valt av de två destinationerna av den anledningen att det finns mer åkning att välja på och det kommer mer snö.</p><p></p><p>Ska man vara i norden hade jag ändå kört på Funäsdalen</p><p></p><p>EDIT</p><p>Åre och Hemse har nog ganska likt uteliv, så Hemse står fortfarande över...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 440248, member: 33485"] Hur mycket pengar du ska ta med dig beror ju på hur mycket du tänkt åka/jobba... Om du vill jobba på anläggningen är det nog lika lätt/svårt att få jobba i både hemskedal och åre, båda ägs ju av skistar. Hemse hade jag valt av de två destinationerna av den anledningen att det finns mer åkning att välja på och det kommer mer snö. Ska man vara i norden hade jag ändå kört på Funäsdalen EDIT Åre och Hemse har nog ganska likt uteliv, så Hemse står fortfarande över... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Säsong 08/09!
Tillbaka
Topp