Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong 09/10 i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bizz" data-source="post: 556898" data-attributes="member: 32937"><p>joakimh , heddious</p><p></p><p>Jag, flickvän och syster siktar på Frankrike eller Italien i vinter. Italien kanske är svårt? </p><p>Har också funderat på Serre Chevalier. Vill ha ett ställe som är tillräckligt stort för att räcka en säsong men utan chamonixhets. Trevliga barer ska gärna finnas men fest är inte det viktigaste. Att det ligger vid en "riktig" stad är ett plus. Men mest sol i alperna är ju inget vidare? Puder är definitivt viktigast. Tror ni Serre Chevalier har vad som krävs? </p><p>Vilka andra områden är intressanta? Monte Rosa vore fantastiskt men jobbsituationen känns lite osäker där. Hade tänkt att jobba deltid. Förra säsongen jobbade jag inte alls och det hade både för och nackdelar.</p><p>Det är hög tid att börja bolla idéer om var man ska bege sig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bizz, post: 556898, member: 32937"] joakimh , heddious Jag, flickvän och syster siktar på Frankrike eller Italien i vinter. Italien kanske är svårt? Har också funderat på Serre Chevalier. Vill ha ett ställe som är tillräckligt stort för att räcka en säsong men utan chamonixhets. Trevliga barer ska gärna finnas men fest är inte det viktigaste. Att det ligger vid en "riktig" stad är ett plus. Men mest sol i alperna är ju inget vidare? Puder är definitivt viktigast. Tror ni Serre Chevalier har vad som krävs? Vilka andra områden är intressanta? Monte Rosa vore fantastiskt men jobbsituationen känns lite osäker där. Hade tänkt att jobba deltid. Förra säsongen jobbade jag inte alls och det hade både för och nackdelar. Det är hög tid att börja bolla idéer om var man ska bege sig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong 09/10 i alperna
Tillbaka
Topp