Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong 09/10 i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bizz" data-source="post: 557143" data-attributes="member: 32937"><p>Heddious</p><p></p><p>Ja det var en ganska bra sammanfattning av Österrike. Lite trist mat också. Jag gillar knödel men det franska köket vinner nog i längden.</p><p></p><p>Gronis</p><p></p><p>Yes vi är visst några stycken med samma tänk. Kul att du har en kompis som har varit där, pumpa honom gärna på info, och boendetips! Saker som jag funderar på; hur mycket svenskar? Hur mycket snö? Hur bra terräng? Liftnära/gå-till offpist? Fin stad? Saker att göra när det är kasst väder? Bra pister? Jobbmöjligheter. Inte nödvändigtvis i den ordningen..</p><p></p><p>Erika (grans)</p><p></p><p>Självklart är det bara att hänga på planerna. Ju fler som bor ihop desto billigare. Sen får vi ju se vad som hittas och hur många som droppar av.. eller kommer till. Jag räknar till sju stycken intresserade just nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bizz, post: 557143, member: 32937"] Heddious Ja det var en ganska bra sammanfattning av Österrike. Lite trist mat också. Jag gillar knödel men det franska köket vinner nog i längden. Gronis Yes vi är visst några stycken med samma tänk. Kul att du har en kompis som har varit där, pumpa honom gärna på info, och boendetips! Saker som jag funderar på; hur mycket svenskar? Hur mycket snö? Hur bra terräng? Liftnära/gå-till offpist? Fin stad? Saker att göra när det är kasst väder? Bra pister? Jobbmöjligheter. Inte nödvändigtvis i den ordningen.. Erika (grans) Självklart är det bara att hänga på planerna. Ju fler som bor ihop desto billigare. Sen får vi ju se vad som hittas och hur många som droppar av.. eller kommer till. Jag räknar till sju stycken intresserade just nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong 09/10 i alperna
Tillbaka
Topp