Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong 09/10 planering
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="daave" data-source="post: 532913" data-attributes="member: 83606"><p>Körde säsong i st anton och slänger in lite tips! </p><p></p><p></p><p>Nej du behöver inte kunna tyska för att fixa jobb, är dock en fördel om man kan ett par ord. </p><p></p><p></p><p>Jag hade 2 år asgammal </p><p>skoltyska att förlita mig på, lyckades få jobb nästan direkt genom att gå runt och fråga (bara på engelska).</p><p></p><p>Boendelistan på skidortens hemsida är en bra början, maila runt som fan och hoppas att någon har ett rum eller vet någon som har ett rum svarar. Finns säkert någon här på freeride som har nummer till något av de stora bummarboendena också</p><p></p><p></p><p>Om du kommer ner med all utrustning: lavinutrustning skidor osv så borde du klara dig på runt 20-30 tuss! Varierar givetvis beoreiende på hyran och hur mycket man väljer att lägga på bärs!</p><p></p><p>Generellt tips är att bara vara öppen och inte tveka att snacka med folk då löser sig det mesta!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="daave, post: 532913, member: 83606"] Körde säsong i st anton och slänger in lite tips! Nej du behöver inte kunna tyska för att fixa jobb, är dock en fördel om man kan ett par ord. Jag hade 2 år asgammal skoltyska att förlita mig på, lyckades få jobb nästan direkt genom att gå runt och fråga (bara på engelska). Boendelistan på skidortens hemsida är en bra början, maila runt som fan och hoppas att någon har ett rum eller vet någon som har ett rum svarar. Finns säkert någon här på freeride som har nummer till något av de stora bummarboendena också Om du kommer ner med all utrustning: lavinutrustning skidor osv så borde du klara dig på runt 20-30 tuss! Varierar givetvis beoreiende på hyran och hur mycket man väljer att lägga på bärs! Generellt tips är att bara vara öppen och inte tveka att snacka med folk då löser sig det mesta! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong 09/10 planering
Tillbaka
Topp