Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong 09/10 - St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Natly" data-source="post: 547828" data-attributes="member: 75723"><p>Hej! Jag har precis bestm för att köra säsong 09/10 i St Anton. Så nu är det full igång att börja planera. Det första är ju boendet. Det viktigaste. Så jag slår mig gärna ihop med några sköna lirare och söker!</p><p>Har kollat lite andra forum där jag hittat lite tips.</p><p>Googla: St. Anton +apartments/accomodation </p><p>tourist office- info@stantonmarlberg.com Rubrik "accomodation for the season"</p><p>Sen va det också någon som nämde något om "House Anita"</p><p></p><p>Men jag har också läst att med jobben kommer boende och att vissa jobb även betalar liftkort, det hade ju vart schysst, men vågar man bara dra ner utan något som helst planerat?</p><p></p><p>Jag är annars en trevlig tjej på 21 år, 22 i dec. Det blir min andre säsong, va i åre 07/08.</p><p>Medelåkare i både skidor och bräda. Men blir nog till att styla till på skidor denna vintern, men brädan följer ju såklart med också=) Jag är van vid "gruppboende"=P haha ,i åre bodde jag med 9 st de första 3-4 månaderna, i Norge med 11 st i 3 månader. Det är en utmaning men det e det värt för det är skitskoj. jag är ingen svår människa. jag är alltid gad!</p><p></p><p>Hör gärna av er!</p><p></p><p>Chill out Nathalie</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Natly, post: 547828, member: 75723"] Hej! Jag har precis bestm för att köra säsong 09/10 i St Anton. Så nu är det full igång att börja planera. Det första är ju boendet. Det viktigaste. Så jag slår mig gärna ihop med några sköna lirare och söker! Har kollat lite andra forum där jag hittat lite tips. Googla: St. Anton +apartments/accomodation tourist office- info@stantonmarlberg.com Rubrik "accomodation for the season" Sen va det också någon som nämde något om "House Anita" Men jag har också läst att med jobben kommer boende och att vissa jobb även betalar liftkort, det hade ju vart schysst, men vågar man bara dra ner utan något som helst planerat? Jag är annars en trevlig tjej på 21 år, 22 i dec. Det blir min andre säsong, va i åre 07/08. Medelåkare i både skidor och bräda. Men blir nog till att styla till på skidor denna vintern, men brädan följer ju såklart med också=) Jag är van vid "gruppboende"=P haha ,i åre bodde jag med 9 st de första 3-4 månaderna, i Norge med 11 st i 3 månader. Det är en utmaning men det e det värt för det är skitskoj. jag är ingen svår människa. jag är alltid gad! Hör gärna av er! Chill out Nathalie [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong 09/10 - St Anton
Tillbaka
Topp