Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong 09/10 - St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vicksson" data-source="post: 553080" data-attributes="member: 86362"><p>Jag bodde mina första 2 veckor i haus Gennewein. Schysst läge, men som tidigare nämnts, det är jävligt jobbigt att inte kunna laga mat. </p><p></p><p>Sen föll det sig så väl att jag hittade ett jobb (på samma ställe som Soophie) där jag fick boende. I mitt fall betydde det att jag med 6 andra delade en 140 kvm lägenhet belägen i pisten mitt emellan Krazy Kanguruh och Mooserwirt. </p><p></p><p>Det var väldigt sweet boende, speciellt om man ville vara först vid Galzig på liftöppning. </p><p></p><p>Men det fick jag alltså genom jobbet. Jag hade ändå förhållandevis mycket ledigt (3 dar/vecka) för att jobba där jag jobbade, men jobbade än då ca 40 timmar i veckan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vicksson, post: 553080, member: 86362"] Jag bodde mina första 2 veckor i haus Gennewein. Schysst läge, men som tidigare nämnts, det är jävligt jobbigt att inte kunna laga mat. Sen föll det sig så väl att jag hittade ett jobb (på samma ställe som Soophie) där jag fick boende. I mitt fall betydde det att jag med 6 andra delade en 140 kvm lägenhet belägen i pisten mitt emellan Krazy Kanguruh och Mooserwirt. Det var väldigt sweet boende, speciellt om man ville vara först vid Galzig på liftöppning. Men det fick jag alltså genom jobbet. Jag hade ändå förhållandevis mycket ledigt (3 dar/vecka) för att jobba där jag jobbade, men jobbade än då ca 40 timmar i veckan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong 09/10 - St Anton
Tillbaka
Topp