Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong 19/20 - Alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RickardBergman" data-source="post: 1147385" data-attributes="member: 169273"><p>Hej allesammans! </p><p></p><p>Mitt namn är Rickard och jag har nyss fyllt 19 år, uppvuxen på Lidingö i Stockholm. Inför vinter 2020 är min plan att göra en säsong i alperna. Jag har alltid haft ett brinnande intresse för skidåkning och besökt alperna nästan varje år under min uppväxt, så för mig är det en självklarhet att undersöka möjligheterna att göra en säsong där och ha det riktigt gött! </p><p></p><p>Dessvärre finns en stor avsaknad av likasinnade människor i min närmsta vänskapskrets så därför vänder jag mig hit för att se ifall det finns några som vill haka på. Jag har inga större preferenser när det kommer till ort men om jag skulle välja så ligger Verbier, St Anton och Chamonix mig varmt om hjärtat. </p><p></p><p>Hojta gärna till om någon är intresserad av att dela boende!</p><p></p><p>Ha det bäst! </p><p>// Rickard</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RickardBergman, post: 1147385, member: 169273"] Hej allesammans! Mitt namn är Rickard och jag har nyss fyllt 19 år, uppvuxen på Lidingö i Stockholm. Inför vinter 2020 är min plan att göra en säsong i alperna. Jag har alltid haft ett brinnande intresse för skidåkning och besökt alperna nästan varje år under min uppväxt, så för mig är det en självklarhet att undersöka möjligheterna att göra en säsong där och ha det riktigt gött! Dessvärre finns en stor avsaknad av likasinnade människor i min närmsta vänskapskrets så därför vänder jag mig hit för att se ifall det finns några som vill haka på. Jag har inga större preferenser när det kommer till ort men om jag skulle välja så ligger Verbier, St Anton och Chamonix mig varmt om hjärtat. Hojta gärna till om någon är intresserad av att dela boende! Ha det bäst! // Rickard [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong 19/20 - Alperna
Tillbaka
Topp