Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong 2006 Chamonix/ St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hv71_84" data-source="post: 122559"><p>Tjena.</p><p></p><p>Sitter i en varm svettig verkstad och längtar till pudersnö och afterski.</p><p>Vill komma iväg iår då förra året blev lite av en besvikelse.</p><p></p><p>Sen har man ju kompisar som pluggar och som inte kan åka med.</p><p></p><p>Har kikat på lägenheter i chamonix och det är inga problem att få tag i några för en 1500 Euro i månaden på 4 pers. fast är det nån annan som har nån bättre ide så är jag öppen för allt.</p><p></p><p>Kan ju höra av er ni som är intresserade så styr vi upp nåt så vi kommer från sverige i vinter.</p><p></p><p>MVh Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hv71_84, post: 122559"] Tjena. Sitter i en varm svettig verkstad och längtar till pudersnö och afterski. Vill komma iväg iår då förra året blev lite av en besvikelse. Sen har man ju kompisar som pluggar och som inte kan åka med. Har kikat på lägenheter i chamonix och det är inga problem att få tag i några för en 1500 Euro i månaden på 4 pers. fast är det nån annan som har nån bättre ide så är jag öppen för allt. Kan ju höra av er ni som är intresserade så styr vi upp nåt så vi kommer från sverige i vinter. MVh Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong 2006 Chamonix/ St Anton
Tillbaka
Topp