Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong 2006 Chamonix/ St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hv71_84" data-source="post: 122562"><p>Det var det jag hittade.. </p><p></p><p>går säker att få tag på änu billigare..</p><p></p><p>Kontaktade först CIEL & LOGIS och dem skulla ha ännu mer..sen fick ja tag på nån svenska där nere som förmedlade för 1500 i månaden.. fast klart.. hon tar väll lite överpris för at tjäna egna pengar.. </p><p></p><p>men frågan är vad det är värt att lägga på att komma iväg. ?</p><p>Ja tycker de är värt det..</p><p></p><p>fast kanske bara är ja...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hv71_84, post: 122562"] Det var det jag hittade.. går säker att få tag på änu billigare.. Kontaktade först CIEL & LOGIS och dem skulla ha ännu mer..sen fick ja tag på nån svenska där nere som förmedlade för 1500 i månaden.. fast klart.. hon tar väll lite överpris för at tjäna egna pengar.. men frågan är vad det är värt att lägga på att komma iväg. ? Ja tycker de är värt det.. fast kanske bara är ja... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong 2006 Chamonix/ St Anton
Tillbaka
Topp