Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong 2006 Chamonix/ St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hybbe" data-source="post: 122563" data-attributes="member: 13452"><p>hallå </p><p>jag är fruktansvär sugen att komma i från sverige i vinnter. va ett gäng på 4 st som skulle åka i vinnter men ser ut som alla dom andra sviker dom hade dålingt med pengar och fått fast jobb mm. så nu sitter man här och är jävligt sugen att åka. så skulle va bra med att hitta lite folk som vill i väg med att dela boende med. själv är jag jävligt sugen på anton va där någon vecka i vinntras tyckte det va jävligt soft lätt den bästa ort jag varit i. </p><p>Johan hade du tänkt jobba där nere eller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hybbe, post: 122563, member: 13452"] hallå jag är fruktansvär sugen att komma i från sverige i vinnter. va ett gäng på 4 st som skulle åka i vinnter men ser ut som alla dom andra sviker dom hade dålingt med pengar och fått fast jobb mm. så nu sitter man här och är jävligt sugen att åka. så skulle va bra med att hitta lite folk som vill i väg med att dela boende med. själv är jag jävligt sugen på anton va där någon vecka i vinntras tyckte det va jävligt soft lätt den bästa ort jag varit i. Johan hade du tänkt jobba där nere eller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong 2006 Chamonix/ St Anton
Tillbaka
Topp