Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong 2006 Chamonix/ St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hhmmmm" data-source="post: 122571" data-attributes="member: 35325"><p>väldigt varierande kvalitet på hennes lägenheter....ett par riktigt schyssta men andra extremt sunkiga så d går inte att säga nåt generellt...du får be henne skicka bilder o så mycket info som möjligt o avgöra själv...vår var riktigt fin...o var noga me at fundera på om d e viktigt för dig att bo granne me southbar eller du kan ta en bättre lägenhet me typ 15 minuters promenad in till sud o 20+ till chambre...smaksak...bor man lite of kan man alltid införskaffa en dållig cykel från carrefour..behöver dock servas var 300-400 meter</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hhmmmm, post: 122571, member: 35325"] väldigt varierande kvalitet på hennes lägenheter....ett par riktigt schyssta men andra extremt sunkiga så d går inte att säga nåt generellt...du får be henne skicka bilder o så mycket info som möjligt o avgöra själv...vår var riktigt fin...o var noga me at fundera på om d e viktigt för dig att bo granne me southbar eller du kan ta en bättre lägenhet me typ 15 minuters promenad in till sud o 20+ till chambre...smaksak...bor man lite of kan man alltid införskaffa en dållig cykel från carrefour..behöver dock servas var 300-400 meter [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong 2006 Chamonix/ St Anton
Tillbaka
Topp