Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong 2012/2013, Ischgl!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="leksakspojken" data-source="post: 976348" data-attributes="member: 100091"><p>Bäst är fan att hänga i Wirl/Galtür. Var där två veckor i Januari. Kom precis i samband med den enorma snödumpen. Så de två första dagarna satt vi insnöade. När de väl kunde öppna vägen och anläggningarna stack alla till huvudområdet i Ischgl. Så jag och min flickvän delade backarna i Wirl med kanske max ett hundratal. Drog ner till Ischgl på bytaredagen under den första helgen vi var nere.</p><p>Åkte två timmar och sedan åkte vi tillbaka till Wirl. Vi var så bortskämda med att ha ett helt system för oss själva att vi bangade de minuterlånga köerna som var i Ischgl.</p><p></p><p>Visst. Inget jätte område. Men väl tre, fyra riktigt härliga röda/svarta.</p><p>Och när det var dags att käka var det bara att knata in å få maten på en gång. Oavsett tidpunkt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="leksakspojken, post: 976348, member: 100091"] Bäst är fan att hänga i Wirl/Galtür. Var där två veckor i Januari. Kom precis i samband med den enorma snödumpen. Så de två första dagarna satt vi insnöade. När de väl kunde öppna vägen och anläggningarna stack alla till huvudområdet i Ischgl. Så jag och min flickvän delade backarna i Wirl med kanske max ett hundratal. Drog ner till Ischgl på bytaredagen under den första helgen vi var nere. Åkte två timmar och sedan åkte vi tillbaka till Wirl. Vi var så bortskämda med att ha ett helt system för oss själva att vi bangade de minuterlånga köerna som var i Ischgl. Visst. Inget jätte område. Men väl tre, fyra riktigt härliga röda/svarta. Och när det var dags att käka var det bara att knata in å få maten på en gång. Oavsett tidpunkt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong 2012/2013, Ischgl!
Tillbaka
Topp