Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong:a i Italien
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Theodor pernvik" data-source="post: 1217048" data-attributes="member: 174706"><p>Tjena, </p><p>Jag är just nu i Chamonix och har hört att Italien öppnar skidsystemen den 15e februari.</p><p>Jag söker någon eller några som kan tänka sig att dela boende med mig där.</p><p>Men behöver även tips och rekommendationer på vad som kan vara bra att känna till! </p><p>även vilken ort som är bra! </p><p>jag är en duktig skidåkare med fullt turing gear, men tanken är att ta lift och traska sista biten!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Theodor pernvik, post: 1217048, member: 174706"] Tjena, Jag är just nu i Chamonix och har hört att Italien öppnar skidsystemen den 15e februari. Jag söker någon eller några som kan tänka sig att dela boende med mig där. Men behöver även tips och rekommendationer på vad som kan vara bra att känna till! även vilken ort som är bra! jag är en duktig skidåkare med fullt turing gear, men tanken är att ta lift och traska sista biten! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong:a i Italien
Tillbaka
Topp