Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong alperna 17/18
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="johngustafsson" data-source="post: 1087477" data-attributes="member: 154180"><p>Jag har kört säsong i Engelberg i vinter, och det är bra. I vinter har dock det varit extremt snöfattigt (Sämsta vinter sen de började mäta 1865), men det blir förhoppningsvis bättre. Dock blir det uppåkt ganska snabbt, och om jag skulle göra en till säsong skulle jag överväga att åka till ett mindre känt ställe. T.ex Disentis eller Andermatt. Andermatt har dessutom fantastisk touring, om man är intresserad av det. </p><p></p><p>/ J</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johngustafsson, post: 1087477, member: 154180"] Jag har kört säsong i Engelberg i vinter, och det är bra. I vinter har dock det varit extremt snöfattigt (Sämsta vinter sen de började mäta 1865), men det blir förhoppningsvis bättre. Dock blir det uppåkt ganska snabbt, och om jag skulle göra en till säsong skulle jag överväga att åka till ett mindre känt ställe. T.ex Disentis eller Andermatt. Andermatt har dessutom fantastisk touring, om man är intresserad av det. / J [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong alperna 17/18
Tillbaka
Topp