Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong alperna 17/18
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChickenJoe" data-source="post: 1089496" data-attributes="member: 162524"><p>Även jag tänkte söka mig ner mot alperna den kommande säsongen, mer exakt vart det blir har jag inte hunnit planera ännu förutom att Österrike lockar mest i nuläget. Känner att skidsuget börjar sparka in ordentligt nu då jag i stort sett gick miste om hela säsongen i år, först en bruten fot sen Vietnam-resa och i stort sett direkt efter det blev det flytt till Portugal. Dessa dagar då temperaturen pendlar mellan 33-40C i skuggan så saknar man snön lite extra mycket så det har börjat planeras lite löst. Vore fantastiskt trevligt om man kunde hitta sig ett skönt gäng här som man kunde dela ett boende och några flaskor vin med där nere! (eller ja.. där uppe med tanke på mitt nuvarande boende)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChickenJoe, post: 1089496, member: 162524"] Även jag tänkte söka mig ner mot alperna den kommande säsongen, mer exakt vart det blir har jag inte hunnit planera ännu förutom att Österrike lockar mest i nuläget. Känner att skidsuget börjar sparka in ordentligt nu då jag i stort sett gick miste om hela säsongen i år, först en bruten fot sen Vietnam-resa och i stort sett direkt efter det blev det flytt till Portugal. Dessa dagar då temperaturen pendlar mellan 33-40C i skuggan så saknar man snön lite extra mycket så det har börjat planeras lite löst. Vore fantastiskt trevligt om man kunde hitta sig ett skönt gäng här som man kunde dela ett boende och några flaskor vin med där nere! (eller ja.. där uppe med tanke på mitt nuvarande boende) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Säsong alperna 17/18
Tillbaka
Topp