Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong Alperna 2015/2016
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="natalie1995" data-source="post: 1060050" data-attributes="member: 153840"><p>Hej! </p><p></p><p>Jag är en 20 årig tjej från Göteborg som gärna skulle vilja åka ner och säsonga i Bad Gastein. Var där under 3 veckor iår och en bra åkning, mycket trevliga människor och helt grymma fester varje dag gjorde att jag nu vill spendera december till mars/april där.</p><p></p><p>Jag åker troligtvis själv eller med en kompis men behöver nya människor för att fylla en lägenhet. Jag började direkt kolla runt efter boende och har lite information om priser och alternativ man kan kolla på. Min plan under säsongen är mycket skidåkning, lite jobb, mycket nytt folk och fest. PMa mig om detta låter som någonting som liknar din plan, vare sig du är tjej eller kille med tankarna på en grym tid i Bad Gastein! </p><p></p><p></p><p>Natalie</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="natalie1995, post: 1060050, member: 153840"] Hej! Jag är en 20 årig tjej från Göteborg som gärna skulle vilja åka ner och säsonga i Bad Gastein. Var där under 3 veckor iår och en bra åkning, mycket trevliga människor och helt grymma fester varje dag gjorde att jag nu vill spendera december till mars/april där. Jag åker troligtvis själv eller med en kompis men behöver nya människor för att fylla en lägenhet. Jag började direkt kolla runt efter boende och har lite information om priser och alternativ man kan kolla på. Min plan under säsongen är mycket skidåkning, lite jobb, mycket nytt folk och fest. PMa mig om detta låter som någonting som liknar din plan, vare sig du är tjej eller kille med tankarna på en grym tid i Bad Gastein! Natalie [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong Alperna 2015/2016
Tillbaka
Topp