Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong Alperna 2015/2016
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Newlund" data-source="post: 1060060" data-attributes="member: 125132"><p>Under mina två säsonger där har jag kört med österrikiskt simkort. Har alltid funnits dealar som ger tex 2000 Fira samtal och SMS samt 2gig surf för 20€. och att man då även fått första månaden gratis, lite oklart det där...</p><p></p><p>Vad gäller bank har jag kört med ICA Banken. Fria uttag och betalningar i hela världen. Dock har många storbanker sköna avtal när det gäller Euro som valuta. Dock är ett Engelskt bankkonto riktigt bra ju, det finns många brittiska företag där nere som typ har krav att man har just ett sådant konto. Dock får folk oftast lönen i kontanter även fast det är ett registrerat vitt jobb.</p><p></p><p>Snackar du tyska finns det huuur mycket jobb som helst, räkna dock med att få slita arslet av dig för en chef som har många likheter med Hitler eller annan valfri psykopat. Det fick jag erfara senaste vintern...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Newlund, post: 1060060, member: 125132"] Under mina två säsonger där har jag kört med österrikiskt simkort. Har alltid funnits dealar som ger tex 2000 Fira samtal och SMS samt 2gig surf för 20€. och att man då även fått första månaden gratis, lite oklart det där... Vad gäller bank har jag kört med ICA Banken. Fria uttag och betalningar i hela världen. Dock har många storbanker sköna avtal när det gäller Euro som valuta. Dock är ett Engelskt bankkonto riktigt bra ju, det finns många brittiska företag där nere som typ har krav att man har just ett sådant konto. Dock får folk oftast lönen i kontanter även fast det är ett registrerat vitt jobb. Snackar du tyska finns det huuur mycket jobb som helst, räkna dock med att få slita arslet av dig för en chef som har många likheter med Hitler eller annan valfri psykopat. Det fick jag erfara senaste vintern... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong Alperna 2015/2016
Tillbaka
Topp