Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong Alperna 2015/2016
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bostrom" data-source="post: 1060069" data-attributes="member: 97604"><p>Har läst en del om st anton, och jag känner mig rätt lockad av att åka dit (men åker vart som helst sålänge det fyller upp mina kriterier)! Har också funderat på att dra en första säsong i Åre men börjar tveka på det...</p><p></p><p>Men grejen är ju den att jag inte har någon som helst koll på hur man fixar boende/jobb osv där, samt hur mkt pengar som behövs för att klara sig en säsong utan att jobba allt för mycket?</p><p></p><p>Delar gärna boende med några sköna lirare så om någon/några har nått på G med lediga sängplatser så är jag öppen för förslag! </p><p></p><p>Lite om mig själv då så är jag väl en ganska duktig friåkare på 18 (snart 19) år, jag håller till i parken men just nu är jag sugen på att satsa mer på off-pisten eftersom jag tröttnat på att åka park. Har ett stort intresse för foto och film. Är ute efter ett ställe med bra off-pist, helt ok park och ett bra uteliv. Prio ligger dock på skidåkning även om jag kommer vilja festa en del! </p><p></p><p>Skriv gärna till mig på PM eller Facebook (Axel Boström) om ni har info/boende osv! </p><p></p><p>Fred!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bostrom, post: 1060069, member: 97604"] Har läst en del om st anton, och jag känner mig rätt lockad av att åka dit (men åker vart som helst sålänge det fyller upp mina kriterier)! Har också funderat på att dra en första säsong i Åre men börjar tveka på det... Men grejen är ju den att jag inte har någon som helst koll på hur man fixar boende/jobb osv där, samt hur mkt pengar som behövs för att klara sig en säsong utan att jobba allt för mycket? Delar gärna boende med några sköna lirare så om någon/några har nått på G med lediga sängplatser så är jag öppen för förslag! Lite om mig själv då så är jag väl en ganska duktig friåkare på 18 (snart 19) år, jag håller till i parken men just nu är jag sugen på att satsa mer på off-pisten eftersom jag tröttnat på att åka park. Har ett stort intresse för foto och film. Är ute efter ett ställe med bra off-pist, helt ok park och ett bra uteliv. Prio ligger dock på skidåkning även om jag kommer vilja festa en del! Skriv gärna till mig på PM eller Facebook (Axel Boström) om ni har info/boende osv! Fred! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong Alperna 2015/2016
Tillbaka
Topp