Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong Alperna 2015/2016
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linnease" data-source="post: 1061121" data-attributes="member: 148912"><p>Hej! Är en 20-årig tjej från västkusten som tidigare har gjort en säsong i Åre. Nu är jag dock sugen på att dra till alperna och göra en säsong där (och jobba samtidigt). Jag har tävlingsbakgrund i alpint, men vill gärna utvecklas inom offpiståkning. Har hört bra om Verbier, St Anton, val di'sere samt val thorens, men är öppen för förslag! Än så länge ser det ut som jag reser själv, så därför söker jag några sköna folk att hänga och bo med! Hör gärna av er om ni sitter inne på massa bra info om hur man lättast skaffar boende/jobb eller andra erfarenheter!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linnease, post: 1061121, member: 148912"] Hej! Är en 20-årig tjej från västkusten som tidigare har gjort en säsong i Åre. Nu är jag dock sugen på att dra till alperna och göra en säsong där (och jobba samtidigt). Jag har tävlingsbakgrund i alpint, men vill gärna utvecklas inom offpiståkning. Har hört bra om Verbier, St Anton, val di'sere samt val thorens, men är öppen för förslag! Än så länge ser det ut som jag reser själv, så därför söker jag några sköna folk att hänga och bo med! Hör gärna av er om ni sitter inne på massa bra info om hur man lättast skaffar boende/jobb eller andra erfarenheter!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong Alperna 2015/2016
Tillbaka
Topp