Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong - Avoriaz vs Mayrhofen vs Laax
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mackke" data-source="post: 429800" data-attributes="member: 62701"><p>Jag var i Laax nu v.13 och tyckte det var grymt. </p><p>2 kanske till och med 3(?) riktigt stora parker varav en fet halfpipe.</p><p>Mycket olika boxar och väldigt bra shapade hopp.</p><p></p><p>Då jag var där med farsan blev det inga längre turer utan man fick nöja sig med vad man fick, -närliggande offpist intill backen. Men det var inga problem med det, jag var hel nöjd.</p><p>Dom har s.k freeride områden där det går upp en lift men de väljer att inte pista backen.</p><p>Kan bli lite uppkört men galet kul ändå. </p><p>Finns även ett område längst bort från Laax, Flims där det först går en ägglift upp och sen en lång jävla kabin upp till toppen där det bara är freeride ifrån, altså ingen pist så långt ögat kan nå, därifrån kan du hitta ospårat länge.</p><p></p><p>Det kändes inte direkt som det var någon större puder eller offpist hets. De flesta som är här är antingen barnfamiljer som håller sig i lägre terrängen eller så är de lite äldre. </p><p></p><p>Jag bodde dock i Flims när jag var här nere, inget problem med det då du får åka i hela Laax/Flims området. </p><p>Kan verkligen rekomendera denna skidort!</p><p></p><p>Mvh Macke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mackke, post: 429800, member: 62701"] Jag var i Laax nu v.13 och tyckte det var grymt. 2 kanske till och med 3(?) riktigt stora parker varav en fet halfpipe. Mycket olika boxar och väldigt bra shapade hopp. Då jag var där med farsan blev det inga längre turer utan man fick nöja sig med vad man fick, -närliggande offpist intill backen. Men det var inga problem med det, jag var hel nöjd. Dom har s.k freeride områden där det går upp en lift men de väljer att inte pista backen. Kan bli lite uppkört men galet kul ändå. Finns även ett område längst bort från Laax, Flims där det först går en ägglift upp och sen en lång jävla kabin upp till toppen där det bara är freeride ifrån, altså ingen pist så långt ögat kan nå, därifrån kan du hitta ospårat länge. Det kändes inte direkt som det var någon större puder eller offpist hets. De flesta som är här är antingen barnfamiljer som håller sig i lägre terrängen eller så är de lite äldre. Jag bodde dock i Flims när jag var här nere, inget problem med det då du får åka i hela Laax/Flims området. Kan verkligen rekomendera denna skidort! Mvh Macke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong - Avoriaz vs Mayrhofen vs Laax
Tillbaka
Topp