Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong - Avoriaz vs Mayrhofen vs Laax
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 429928" data-attributes="member: 80557"><p>Som tillägg om boende och atmosfär (jag har själv iof bara bott i Flims & Fidaz som är ovanför Flims och aldrig partat) men vad jag sett:</p><p></p><p>Runt liftstationen i Flims finns det ett par barer av olika stuk, inte många men tillräckligt, där åtminstone en av dem verkar extremt populär bland snowboardåkare och freeskiers.. </p><p></p><p>Är inget för dig med tanke på säsongsboende men i Laax har du "Riders Palace" som ju är ett typ "hostel" som profilerar sig som samlingspunkten ... de kör DJs och livekonserter å så ibland... </p><p></p><p>I kontrast till allt positivt jag skrivit om systemet så tror jag inte Laax är stället man träffar mkt svenskar för party å så typ som klassiska svenskorter som Mayrhofen, Bad Gastein, och St. Anton.... Det här vet jag iof inget om riktigt men jag har känslan att det inte är speciellt mkt svenskar där och vet inte ens om det går charter dit(!?).. Men om jag förstod dig rätt och åkningen, chilla, och ett eller annat party är bra så får du det nog fett...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 429928, member: 80557"] Som tillägg om boende och atmosfär (jag har själv iof bara bott i Flims & Fidaz som är ovanför Flims och aldrig partat) men vad jag sett: Runt liftstationen i Flims finns det ett par barer av olika stuk, inte många men tillräckligt, där åtminstone en av dem verkar extremt populär bland snowboardåkare och freeskiers.. Är inget för dig med tanke på säsongsboende men i Laax har du "Riders Palace" som ju är ett typ "hostel" som profilerar sig som samlingspunkten ... de kör DJs och livekonserter å så ibland... I kontrast till allt positivt jag skrivit om systemet så tror jag inte Laax är stället man träffar mkt svenskar för party å så typ som klassiska svenskorter som Mayrhofen, Bad Gastein, och St. Anton.... Det här vet jag iof inget om riktigt men jag har känslan att det inte är speciellt mkt svenskar där och vet inte ens om det går charter dit(!?).. Men om jag förstod dig rätt och åkningen, chilla, och ett eller annat party är bra så får du det nog fett... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong - Avoriaz vs Mayrhofen vs Laax
Tillbaka
Topp