Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong Canada 2015/2016
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JesperrJ" data-source="post: 1057290" data-attributes="member: 118393"><p>19år gammal och har puder abstinens</p><p></p><p>Tyvärr så börjar redan denna säsong att gå mot sitt slut och planeringen om nästa har börjat.</p><p>Nästa säsong tänkte jag dra mig över Atlanten och långt in i Canadas urskogar.</p><p>Jag har kollat lite på Revelstoke, Kickinghorse och Whistler men även sugen på att hyra bil och åka runt!</p><p>Är det någon annan som är sugen och sitter i samma sits? Eller finns det kanske någon som redan fixat boende och har en säng över?</p><p></p><p>Drömmen har alltid varit Canada sedan barnsben.. När man satt och kolla alla puder filmer med farsan och drömde sig bort.. Hoppas jag hittar några som e lika puderintresserad som jag! några som kan tänkas uppleva den bästa vintern någonsin med mig. Annars åker jag baneimig själv! Hejsvejs!/jeppe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JesperrJ, post: 1057290, member: 118393"] 19år gammal och har puder abstinens Tyvärr så börjar redan denna säsong att gå mot sitt slut och planeringen om nästa har börjat. Nästa säsong tänkte jag dra mig över Atlanten och långt in i Canadas urskogar. Jag har kollat lite på Revelstoke, Kickinghorse och Whistler men även sugen på att hyra bil och åka runt! Är det någon annan som är sugen och sitter i samma sits? Eller finns det kanske någon som redan fixat boende och har en säng över? Drömmen har alltid varit Canada sedan barnsben.. När man satt och kolla alla puder filmer med farsan och drömde sig bort.. Hoppas jag hittar några som e lika puderintresserad som jag! några som kan tänkas uppleva den bästa vintern någonsin med mig. Annars åker jag baneimig själv! Hejsvejs!/jeppe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong Canada 2015/2016
Tillbaka
Topp