Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong Canada 2015/2016
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ddandersson" data-source="post: 1057453" data-attributes="member: 147211"><p>Tjena Jesper! Jag tycker att det låter väldigt intressant med Kanada! Jag har själv inte kollat in möjligheterna eller vart man bör åka där men det är absolut något jag har funderat över. Tycker att det skulle verkligen vara kul att åka med någon / några andra som man träffat innan! </p><p></p><p>Jag är i samma sits då kan jag säga, har inget ordnat men tycker det skulle vara kul att planera det hela med någon annan! Jag är också 19, jag åker snowboard och puderabstinens har jag nästan alltid då jag bor i Lund!</p><p></p><p>Jag ska till Stöten på söndag och kommer vara där i en vecka, tyvärr har jag inte lyckats få med mig nån kompis så om du finns i närheten skulle det vara kul att ta några åk tillsammans och snacka vidare om Kanada! Hursomhelst så kan du skicka ett PM så kan jag berätta lite mer om mig själv om det är något du vill veta!</p><p></p><p>David</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ddandersson, post: 1057453, member: 147211"] Tjena Jesper! Jag tycker att det låter väldigt intressant med Kanada! Jag har själv inte kollat in möjligheterna eller vart man bör åka där men det är absolut något jag har funderat över. Tycker att det skulle verkligen vara kul att åka med någon / några andra som man träffat innan! Jag är i samma sits då kan jag säga, har inget ordnat men tycker det skulle vara kul att planera det hela med någon annan! Jag är också 19, jag åker snowboard och puderabstinens har jag nästan alltid då jag bor i Lund! Jag ska till Stöten på söndag och kommer vara där i en vecka, tyvärr har jag inte lyckats få med mig nån kompis så om du finns i närheten skulle det vara kul att ta några åk tillsammans och snacka vidare om Kanada! Hursomhelst så kan du skicka ett PM så kan jag berätta lite mer om mig själv om det är något du vill veta! David [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong Canada 2015/2016
Tillbaka
Topp