Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong Canada 2015/2016
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ebbaemilia" data-source="post: 1059358" data-attributes="member: 142646"><p>Vilket ställe skulle ni rekommendera till snowboardåkare? Har varit inne på Kanada i många år nu men fortfarande inte bestämt var i i Kanada jag vill dra. </p><p></p><p> [USER=132600]@CLarsson[/USER] Förstår det som att revelstoke kräver en del turande, har inte hört detta förut men så kanske är fallet. Skulle du ändå rekomendera trots trist att tura med snowboard eller ska jag söka på andra ställen? Har förstått att whistler har bästa festandet men är det helt kasst i rev och dött??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ebbaemilia, post: 1059358, member: 142646"] Vilket ställe skulle ni rekommendera till snowboardåkare? Har varit inne på Kanada i många år nu men fortfarande inte bestämt var i i Kanada jag vill dra. [USER=132600]@CLarsson[/USER] Förstår det som att revelstoke kräver en del turande, har inte hört detta förut men så kanske är fallet. Skulle du ändå rekomendera trots trist att tura med snowboard eller ska jag söka på andra ställen? Har förstått att whistler har bästa festandet men är det helt kasst i rev och dött?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong Canada 2015/2016
Tillbaka
Topp