Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong Canada 2015/2016
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sompilomp" data-source="post: 1060701" data-attributes="member: 149017"><p>Tjena GÄNGET!</p><p></p><p>Gjorde precis en säsong i Revelstoke, vilket var det bästa jag har gjort, trots sex snölösa veckor. Revelstoke är som hittat för de som är sugna på träd, off-pist, inte för mycket folk och oändliga turmöjligheter (om man skaffar en bil, vilket jag tänker göra igen, vilket jag starkt rekommenderar). Uteliv är inte mycket att tala om, men om man är som jag så vet man att om det finns grym åkning så finns det grymma åkare som tycker om att dricka grym öl (från det lokala microbryggeriet) och prata om grymma åk man har gjort eller vill göra, eller om hur lite tjejer det finns. </p><p></p><p>Jag planerar en säsong till i Revan, tänkte åka dit redan i November i år och stanna tills de stänger. Det finns för många åk jag inte kunnat göra och så mycket potential i terrängen att jag saknade det sekunden jag lämnade det. Man kan tycka att staden/byn är supertrist, men för mig är den hur mysig som helst. STARKA Twin Peaks-vibbar. </p><p></p><p>Med det sagt så har jag aldrig säsongat någon annan stans, så det är möjligt att jag inte vet vad jag pratar om men jag är jävligt taggad. Häng me!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sompilomp, post: 1060701, member: 149017"] Tjena GÄNGET! Gjorde precis en säsong i Revelstoke, vilket var det bästa jag har gjort, trots sex snölösa veckor. Revelstoke är som hittat för de som är sugna på träd, off-pist, inte för mycket folk och oändliga turmöjligheter (om man skaffar en bil, vilket jag tänker göra igen, vilket jag starkt rekommenderar). Uteliv är inte mycket att tala om, men om man är som jag så vet man att om det finns grym åkning så finns det grymma åkare som tycker om att dricka grym öl (från det lokala microbryggeriet) och prata om grymma åk man har gjort eller vill göra, eller om hur lite tjejer det finns. Jag planerar en säsong till i Revan, tänkte åka dit redan i November i år och stanna tills de stänger. Det finns för många åk jag inte kunnat göra och så mycket potential i terrängen att jag saknade det sekunden jag lämnade det. Man kan tycka att staden/byn är supertrist, men för mig är den hur mysig som helst. STARKA Twin Peaks-vibbar. Med det sagt så har jag aldrig säsongat någon annan stans, så det är möjligt att jag inte vet vad jag pratar om men jag är jävligt taggad. Häng me! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong Canada 2015/2016
Tillbaka
Topp