Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong Canada 2015/2016
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lovisayo" data-source="post: 1060949" data-attributes="member: 154267"><p>Haha tja! Ja va också i Revelstoke. Det var bra. Mycket bra. Ska tillbaka. Så det kommer bli bra. För er som vill jobba sök heliskiing-jobb. Gratis heliskiing är inte något att skoja om. Jag jobbade på mcd, inte drömjobbet med flexibelt och gratis mat. </p><p>Men har en fråga, NÅGON, som känner att en klassisk försäsongs-Roadtrip mellan Vancouver-Alaska låter bra???? Kommer genomföras på typ 1,5 månader och mamma säger att jag borde hitta en Kompis.. Haj. #andalsocanada #canadaohcanada</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lovisayo, post: 1060949, member: 154267"] Haha tja! Ja va också i Revelstoke. Det var bra. Mycket bra. Ska tillbaka. Så det kommer bli bra. För er som vill jobba sök heliskiing-jobb. Gratis heliskiing är inte något att skoja om. Jag jobbade på mcd, inte drömjobbet med flexibelt och gratis mat. Men har en fråga, NÅGON, som känner att en klassisk försäsongs-Roadtrip mellan Vancouver-Alaska låter bra???? Kommer genomföras på typ 1,5 månader och mamma säger att jag borde hitta en Kompis.. Haj. #andalsocanada #canadaohcanada [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong Canada 2015/2016
Tillbaka
Topp