Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong Canada 2015/2016
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ebbaemilia" data-source="post: 1060966" data-attributes="member: 142646"><p>@alphaquebeck och alla andra, vad jag hört är det tydligen osäkert (eller de kan int lova iaf) att visum släpps till nästa säsong (alltså 2016-2017), vet inte exakta orsaken och detta är mycket osäkert men har tydligen varit det ett tag enligt rollinsnow, men om man vill ha ett visum får man skynda sig med att få det då dom tar slut snabbt! </p><p></p><p>En säsong kan väl ligga på allt från 35 000 och uppåt beroende på hur mkt en spenderar, boende mat utrustning mm, aldrig säsongat sj men planerar att göra det nästa år och då har jag räknat att ha en budget på cirkus 60 000, bättre att ta med sig för mkt cash om dt skulle skita sig me jobb eller ngt annat än att efter halva säsongen inse att pengarna är slut och en måste åka hem, du får bara visum en gång i samma land, iaf kanada. Vet int hur många visum som släpps i sverige men de tar slut efter några/någon dag, i england handlar det om timmar och minuter trots att de släpps fler där. </p><p></p><p></p><p>Har fortfarande inte bestämt mig för om ja vill till revelstoke eller whistler, åker sj så vill inte riskera att inte träffa några schysta människor, samtidigt kanske det är enklare att bonda me folk i revels då det e färre och en kan komma varandra närmare? Hur ser åldersgruppen ut på resp ställe? Många svenskar i rev eller drar sig de flesta till whistler?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ebbaemilia, post: 1060966, member: 142646"] @alphaquebeck och alla andra, vad jag hört är det tydligen osäkert (eller de kan int lova iaf) att visum släpps till nästa säsong (alltså 2016-2017), vet inte exakta orsaken och detta är mycket osäkert men har tydligen varit det ett tag enligt rollinsnow, men om man vill ha ett visum får man skynda sig med att få det då dom tar slut snabbt! En säsong kan väl ligga på allt från 35 000 och uppåt beroende på hur mkt en spenderar, boende mat utrustning mm, aldrig säsongat sj men planerar att göra det nästa år och då har jag räknat att ha en budget på cirkus 60 000, bättre att ta med sig för mkt cash om dt skulle skita sig me jobb eller ngt annat än att efter halva säsongen inse att pengarna är slut och en måste åka hem, du får bara visum en gång i samma land, iaf kanada. Vet int hur många visum som släpps i sverige men de tar slut efter några/någon dag, i england handlar det om timmar och minuter trots att de släpps fler där. Har fortfarande inte bestämt mig för om ja vill till revelstoke eller whistler, åker sj så vill inte riskera att inte träffa några schysta människor, samtidigt kanske det är enklare att bonda me folk i revels då det e färre och en kan komma varandra närmare? Hur ser åldersgruppen ut på resp ställe? Många svenskar i rev eller drar sig de flesta till whistler? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Säsong Canada 2015/2016
Tillbaka
Topp